Annie leibovitz: Celebreties davant de l'objectiu

9:32 Posted In Edit This 6 Comments »
Amb més de vint-i-cinc anys de carrera a la seva esquena, Annie Leibovitz és una de les fotògrafes més importants i prestigioses del nostres temps. Els seus retrats són un important catàleg de la cultura de les celebrities de finals de segle. No hi ha ningú, ja sigui conegut o desconegut, que rebutgi l'objectiu de la seva càmera.


Alguns dels seus retrats més populars:



En aquest retrat veiem Isabel II Reina d'Anglaterra asseguda mirant a l'horitzó. Durant la sessió que Annie va realitzar amb la Reina es diu que Isabel II no volia que es publiquessin les imatges ja que Leibovitz va demanar a la Reina que es tragués la corona i aquesta es va enfadar.



Aquesta és una foto realitzada per Annie per a la revista Rolling Stone, una de les portades més pulèmiques de la història de la revista.



Una foto del grup de rock, The White Stripes.

6 comentarios:

MUXI dijo...

Hola, sóc la mireia de classe!!ma encantat el disseny del teu blog!!!!com ho has fet?mencanta!!!!!En serio ja em va agrada a la presentacio que vas fer i ara he entrat i m'ha agradat molt!!

Anónimo dijo...

Hola, son un representatnt de l'escola d'aquitecterua de la Bauhaus,son nascut a cadqués, però degut a la meva visió de futur estic fent de mestre allà. Tot i que avui dia no es faci classe, pero som un grup de virtuosos que ho fem clandestnament. Et convido a asistir una de les nostres trobades, on prenem drogues, alcohol i altres substàncies per tal d'adquirir la inspiració i fer art. (com sempre s'ha fet).

salut i força al cnaut!

(la intenció era posar-ho en anònim, pero com que no ho té activat, m'haig de doanr a coneixer, entra a crashcat.blogspot.com per saber que passa després de prendre alcohol i drogues i agafes el cotxe).

Anónimo dijo...

L'Annie Leibovitz és una fotògrafa genial. M'encanta! Les fotos que has triat estan molt bé.
Molt bé el blog!

silvia dijo...

M'encanta!! Enhorabona pel blog :)

Anónimo dijo...

tot i que el video m'ha agradat preferixo les fotos.. sobretot la dels rollings!!

per sert..perquè s'ha de fer una verificació de la paraula???

penja mes coses va!! aixi me distrec..:)!
e*

Anónimo dijo...

Reinaaa!! Es molt interessant, sobretot l'article de Annie Leibovitz, m'encanten les seves fotus, va fer una serie per la Carrie de Sexo en NY k també es molt xula!

Felicitats pel blogg! (A*)